En beagle som kör nose work

Gemensam nose work träning

Tillfälle 2 - Inomhussök

24 apr 24 apr

18:00  - 21:0018:00 - 21:00

1 tillfällen1 tillfällen

40 kr40 kr

Tillfälle 2 - Inomhussök

Tid: Måndag den 24 april klockan 18.00

Plats: SBK Göteborgsavdelning, Kallebäcks Västergård 12

Samling: Vi samlas vid entrén till huset för gemensam banvandring och indelning i grupper

Doft: Eukalyptus

Nivå på söken: Klass 1-2 (dvs det kan förekomma höga gömmor, djupa gömmor och fler än en gömma per sök).

Sista anmälningsdag: 20 april

Generellt för alla tillfällen gäller

• Max 12 deltagande hundar per kväll  - först till kvarn. Det är OK att vara med med mer än en hund men vi flyttar inte gömmor mellan hundarna.

• Du väljer själv om du vill söka blint eller vill veta i förväg var gömmorna sitter.

• Vi kommer dela in i er i grupper så att minst en i varje grupp vet var gömmorna sitter i respektive sökområde. Grupperna roterar mellan sökområdena. Obs att det kan ändå bli väntetid mellan grupperna! Vi räknar med att vara klara senast 21 vid varje tillfälle.

• Träningen är enbart för klubbmedlemmar.

• Löptik kan delta men får söka efter övriga dvs det kan bli väntan.

• Avgift 40 kr/tillfälle swishas vid träningstillfället till 123 516 42 80

• Om du har frågor/funderingar så hör av dig till nosework[at]sbkgoteborg.se

• För de tillfällen vi är på klubben - sedvanligt gäller att skott kan förekomma alla tider

Karin Bojnert, Ingela Käll och Lena Lövgren ses lite innan och sätter ut gömmorna.

Tillfället är fullt!