Kassaskrin

- vet du någon?

05 feb 202305 feb 2023

Visby BrukshundklubbVisby Brukshundklubb

Vi "pushar upp" denna nyhet då vi i år har stora problem med att lyckas hitta någon till kassörsposten. De krokar som vi haft ute har tyvärr gått i stöpet av olika anledningar.

Detta är bekymmersamt, då varje förening och föreningsstyrelse behöver en kassör för löpande arbete och bokföring. Att "hyra in" någon har vid tidigare tillfällen diskuterats, men är dels en stor kostnad som skulle ge betydligt höjd medlemsavgift, men också ett arbete som är svårt att i sin helhet leja ut till utomstående.

Kort sagt så står klubben inför stora problem om vi inte lyckas hitta någon.

Vi behöver därför DIN hjälp!!!

Är du, eller kanske någon i din omgivning, den vi letar efter?

Vi vädjar att alla medlemmar tänker till vad de kan ha runt ikring sig.

Vi behöver någon som har en god kunskap om bokföring och är intresserad av att bidra med sin kunskap och arbete till Visby BK:s styrelse.

Kontakta oss!

Om du har tankar om någon som skulle kunna vara den vi letar efter - dig själv eller någon annan; Hör då av dig så snart som möjligt!!!

Ring/maila och fråga om du vill veta mer!

Kontaktperson är Ullis Dahl, sammankallande i valberedningen, men också med egen erfarenhet av kassörsrollen i Visby BK.

mail: dahlulrica@gmail.com

mobil: 070 277 20 32