Klubbstuga Falu Brukshundklubb

Falu Brukshundklubb

18 jun 202418 jun 2024

Falu BrukshundklubbFalu Brukshundklubb

Här finns information om hur du bokar träningsrum, klubbstuga och planer

Boka träningsrum i klubbstugan

Medlemmar i Falu BK har möjlighet att boka upp sig för träning i rummet/på mattan i klubbstugan, all träning på mattan ska vara bokad, boka på Bokning. Oavsett om träningsrummet står tomt ska man boka innan användning. I bokning av träningsrum ingår inte möteslokalen utanför. Den bokas via stugbokningen. Alla som nyttjar mattan ska skriva upp sig på städlistan samt sopa och/eller dammsuga efter sig om det blir smutsigt. Max 2 timmar 2 ggr/vecka per medlem. Andra personer och hundar får vistas samtidigt i stugan som någon bokat träningsrummer men visa hänsyn till varandra! Om dubbelbokning sker går alltid klubbens aktiviteter före, kika i ordinarie kalender på hemsidan för att vara säker på att ingen kurs etc. är inbokad. OBS: Ändra inga inställningar på ELEMENT eller LUFTVÄRMEPUMP.

Lämna gärna stugan/hallen i det skick du vill finna den nästa gång du kommer dit.

Boka klubbstuga och planer

Uthyrning stugan halvdag /4 tim

Medlemmar: 250 kr

Icke medlemmar: 500 kr

(medlemmar har alltid tillgång till kök och toaletter)

Vid bokning av stugan ingår inte träningsrummet så därför kan genompassager ske. Toaletter och kök delas med alla medlemmar.

En plan halvdag /4 tim

Medlemmar: 250 kr

Icke medlemmar: 500 kr

Tisdagar och torsdagar ska alltid en hel planyta vara fri för medlemmar att bedriva egen träning på.

Campingavgift/ dygn (ingen el) p-plats 3

Medlemmar: 0 kr

Icke medlemmar: 50 kr

OBS! Minst en plan ska alltid finnas ledig för medlemmarna.

AGILITYPLANEN, förfrågningar om uthyrning ställs till styrelsen via Anna Isaksson.

Kontakt boka klubbstuga och planer

Stugbokare
Anna Isaksson