T-shirt med logga Visby BK

Visby Brukshundklubb

06 feb 202306 feb 2023

Visby BrukshundklubbVisby Brukshundklubb

Dags att skaffa nya hundtränarkläder!?

Passa på att beställa med klubbens egen logga för att visa din klubbtillhörighet - både för gemenskapen på klubben, men också vid tävling eller träning på annan ort.

Du beställer direkt på webben och får det hemskickat.

Det finns hundjackor, träningsvästar, t-shirts och sweaters av olika slag samt mössa/pannband att välja på i klubbens shop. Dessutom kan du plocka från "Prima4you"´s övriga klädsortiment om du hittar något annat plagg du vill ha med klubbens logga.

Logga

Det här är vår logga som du får tryckt eller broderad på de plagg du väljer i shoppen.

I flera fall kan du välja om du vill ha loggan i litet format på bröstet och/eller i större format på ryggen. Detta väljer du på respektive plagg inne i shoppen.

Dessutom finns på flera av plaggen där också möjlighet att välja att få valfritt namn broderat. Denna brodyr görs i vitt (om du inte valt ett ljust plagg där vitt inte fungerar, då fås texten istället i samma blå färg som i loggan)

Tryck eller Brodyr

Inne i webshopen är det i nuläget ännu inte tydligt vilka plagg som görs med brodyr och vilka som har tryck...

Därför kommer en liten hjälp här:

Tryck:

• Hundförarjacka AKKA Softshell
  • Hundförarväst Arrak Acadia
  • T-shirt
  • Funktions T-shirt
  • Hoodie
  • College halfzip
  • Collegetröja
  • Linne
  • Pannband
  • Mössa

Brodyr:

• Hundförarjacka Summit
  • Hundförarväst jumper
  • Hundförarjacka Original
  • Piké
  • Hoodtröja
  • Sweatshirt

Större sortiment

I klubbens egen shop hittar du ett begränsat antal plagg och bara i basfärgerna svart och marin. Tänk på att du även här ska skriva klubbens namn i rutan för vilken logga som ska tryckas/broderas.

Om du önskar andra färger och/eller typer av plagg går det bra att också välja ur det övriga sortimentet på Prima4you och ange klubbnamnet. Du hittar hela sortimentet under fliken produkter i webshopen.