Framsida Medlemsblad

Visby Brukshundklubb

31 dec 202331 dec 2023

Visby BrukshundklubbVisby Brukshundklubb

På denna sida presenterar vi kort det senaste Medlemsbladet från klubben, som dessutom finns i sin helhet tillsammans med de senaste årens tidigare medlemsblad.

Medlemsblad Visby BK

Målsättningen är att Medlemsbladet ska komma ut minst 3 ggr/ år med information från styrelse och sektorer.

Det är också mycket trevligt om medlemmar vill bidra till innehållet med bilder eller reportage från något event eller aktivitet med sina hundar. Bidrag och synpunkter tages tacksamt emot av ansvarig för utgivningen; anna [a] levingotland.se .

Medlemsbladet skickas ut till alla medlemmar via den mailadress som finns inlagd i SBK Membersite.
Om ni inte får medlemsbladet, så kontrollera gärna på era sidor där att rätt mailadress finns inlagd innan ni hör av er. Kolla även i skräpposten i er mailkorg.

Här nedan kan ni se de senast publicerade medlemsbladen:

Innehåll i senaste medlemsbladet

29/12 skickades årets sista medlemsblad ut som du kan läsa i sin helhet på denna länk

Kallelse till Årsmöte i februari
- OBS! Anmälan för mat!

Ordförandes rader

Sista chansen nominera Årets Förtjänstfulla medlem 2023

Rapport Rallylydnadssektorn

Glöm inte rapportera era tävlingsresultat!

Agilitysektorn

Rapport från draghund med SM-resultat