Vandringspris Förtjänstfull medlem Visby BK

Årets förtjänstfulla medlem

Visby Brukshundklubb

Priset för Förtjänstfull Medlem i Visby BK

Alla klubbmedlemmar kan vara med och nominera årets "Förtjänstfulla Medlem."

Det är ett vandringspris instiftat och skänkt av Gotlands Kennelklubb i samband med Visby BK:s 60-årsjubileum 1994.

Har DU stött på någon klubbmedlem som stämmer in på den fina beskrivningen nedan? Maila i så fall sekreterare Inger Pettersson botmunds [a] hotmail.com senast den 31 december.

Kriterier för nominering

"Utmärkelsen ska delas ut till en klubbmedlem som på ett förtjänstfullt sätt genom sitt arbete eller engagemang har gjort en betydande insats för klubben och medlemmarna".

Pristagare 2023

Eva Berggren - Årets Förtjänstfulla Medlem 2023

Eva Berggren, Årets Förtjänstfulla Medlem 2023

ÅRETS FÖRTJÄNSTFULLA MEDLEM med motiveringen:

"Eva bidrar till trivsel och hemtrevnad genom sitt hembakta sortiment i kökets utbud, smörgåsar till styrelsemöten samt initiativ till trivselkvällar med olika teman på klubben för alla medlemmar.

Inte nog med att det smakar gott och lockar både medlemmar och funktionärer, hon gör det också alltid med entusiasm, värme och ett gott humör!

Denna varma och välkomnande ton sprider hon omkring sig i sann SBK-anda så att alla känner sig välkomna på klubben, både i stugan och på appellplan"

Grattis Eva Berggren!

Tidigare pristagare