Tecknade hundar på löptur

Kopparbergs Brukshundklubb

31 maj 202431 maj 2024

Kopparbergs BrukshundklubbKopparbergs Brukshundklubb

Att det är bra att röra på sig och att hunden behöver ut på promenad kommer knappast som en överraskning. Att göra det tillsammans eller att ha det som en utmaning kan göra det både lättare och roligare

Promenera mera

Vi vill därmed utmana er på en promenadutmaning under juni till augusti. Utmaningen går ut på att du som medlem ska samla på dig så många steg som möjligt under perioden 1 juni - 31 augusti.

Hur långt kan du gå?

Ett varv runt jorden (ca 20 miljoner steg)?
Fram och tillbaka till Treriksröset räknat från Kopparbergs BK (ca 4 miljoner steg)? 100 elitspår (ca 200 000 steg)?

De fem som samlat flest steg under perioden vinner förutom ett bättre flås även ett pris och äran.
Snöra på er dojorna och på med kopplet på hunden så KÖR VI!!

Utmaning till Närkedistriktets lokalklubbar

Vi vill ju inte bara utmana våra egna medlemmar utan utmanar också övriga lokalklubbar i Närkedistriktet.

Vilken klubb går längst och kanske vilken klubb samlar flest deltagare procentuellt sett utifrån sitt medlemsantal?