Aktuella kurser på Mullsjö brukshundsklubb

Mullsjö Brukshundklubb

21 apr 202421 apr 2024

Mullsjö BrukshundklubbMullsjö Brukshundklubb

Hunden vecka är alltid vecka 37 där Studiefrämjandet och alla hundklubbar runt om i sverige samarbetar. Mullsjö Brukshundklubb är självklart med och bidrar till att du som hundförare ska få testa på aktiviteter tillsammans med din pälskling.

Aktiviteter Hundensvecka 11 - 17 september 2023

Vill du veta mer om vad Mullsjö Brukshundklubb kan erbjuda dig och din hund?
Titta på uppvisningar av några av våra kurser och aktiviteter. Ställ gärna frågor till deltagare och kursledare.

Måndag kl. 18-20
HUNDPROMENAD Häng med och träffa nya hundkompisar. Vi promenerar i lugn takt cirka en timma. Medlemsmötet efter promenaden inne i klubbstugan. Klubben bjudar på fika.

Tisdag kl. 18-20
KOM & TITTA AGILITYKURS Kanske du och din hund skulle tycka det är en kul träningsform som passar er?

Onsdag kl. 18-20
KOM & TITTA UPPVISNING IGP Träffa ekipage som tävlat och kan berätta om Internationell Prövningsordning (IGP) som är en kombination av spår, lydnad och skyddsarbete.

Torsdag kl. 18.30 -20.45
KOM & TITTA RALLYLYDNADSKURS Titta på och ställa frågor till deltagare och kursledare. Grillen är tänd och klubben bjuda på grillat.

Fredag kl. 18-19
KOM & PROVA PÅ Rallylydnad. Det finns banor och ledare som visa och inspirera. Välkomna till en stund av fredagsmys med din 4-benta kompis.