Hund med apport i munnen
SBK Logga Mullsjo BK

SBK Skaraborgs Distrikt

Utbildningssektorn

Mullsjö Brukshundklubb

19 aug 202319 aug 2023

Mullsjö BrukshundklubbMullsjö Brukshundklubb

I denna sektorn träffas alla instruktörer och kursledare ett antal tillfälle varje år för att klurar på bl.a vilka kurser vi ska ha under året, vilka andra aktiviteter vi ska göra under Hundens vecka som alltid infaller v 37 och hur vi kan göra klubbens kursutbud bättre till att möta deltagarnas önskemål.

Vi i Mullsjö BK vill gärna att fler utbildar sig till instruktör! Du behöver vara med och assistera en redan färdig instruktör under ett antal kurser och sedan bli rekommenderad av styrelsen till utbildning -sen är det bara att köra. Utbildningen är gratis om du som färdig instruktör lovar att ha ett antal kurser i klubben när du är klar. Blir du nyfiken och vill veta mer? Kontakta Charlott.

Charlott Lundberg
Vice ordförande & GDPR ansvarig