Valp som ligger på ett trallgolv å myser i solen
SBK Logga Mullsjo BK

SBK Skaraborgs Distrikt

Trivsel och gemenskap

Mullsjö Brukshundklubb

13 jul 202313 jul 2023

Mullsjö BrukshundklubbMullsjö Brukshundklubb

Vist är det underbart att komma till en trevlig, ren och rolig klubb! För att alla våra medlemmar ska kunna uppleva detta har vi några trivselregler.

Våra hållpunkter

• Alla hundar, oavsett ras, och alla hundägare är lika välkomna till Mullsjö BK.
  • Hundar är välkomna vid vår veranda och i klubbstugan. Matte och Husse ser till att de sitter bredvid och har koll på sin hund så ingen olycka inträffar.
  • Det är fritt fram för alla medlemmar att använda samtliga planer, även medlemmar i SBK som inte tillhör Mullsjö BK är välkomna att träna hos oss.
  • Alla visar hänsyn till varandra och respekterar att kurser har företräde framför privat träning och träningsgrupper.
  • Ingen vill trampa i hundbajs. Alla plockar upp efter sin hund.
  • När du använder stugan så torka gärna av dig om fötterna, och hjälp gärna till och töm en papperskorg om det behövs. Det är för allas trevnad.
  • Löptikar är välkomna, (Tyvärr får inte löptikar vara på planen 3 dagar innan en tävling).
  • Använd gärna våra hinder och redskap och ställ sedan tillbaka dem efter dig.
  • Var omtänksam mot alla som tränar och är på klubben.

Förare och hund vilar

Bildtext: Charlott med sin hund