Människa håller i en valp
SBK Logga Mullsjo BK

SBK Skaraborgs Distrikt

Träna hos oss

Mullsjö Brukshundklubb

18 aug 202318 aug 2023

Mullsjö BrukshundklubbMullsjö Brukshundklubb

Vill Du engagera dig mer i din hund och spendera mer tid tillsammans med den och andra hundar och deras hussar och mattar? Kanske är det helt enkelt en livsstil för dig att göra saker tillsammans med din hund för att skapa en härlig relation er emellan?

Hundar och ägare står i ett led i skogen och tränar

Bildtext:

Välkommen in i vår gemenskap!

Mullsjö Brukshundsklubb är en liten klubb med ca 100 medlemmar som söker efter fler entusiastiska hundmänniskor som tillsammans med oss kan skapa en trevlig mötesplats för hundar och deras ägare.

Vi har en fin klubbstuga och bra träningsplaner.

Vi erbjuder ett brett utbud av kurser med duktiga instruktörer från tänkbara hundsporter och hundaktiviteter.

Vi har föreläsare för olika ämnesområde som, hundens skötsel och vård, hundmassage, veterinärkunskap, hundpsykologi, etologi.

Kanske vill du utbilda dig till instruktör, ledare, funktionär eller deltaga i klubbens verksamhet på annat sätt som tex styrelsearbete, sköta om stuga, planer mm?

Ålder, kön, hundras, aktivitetstyp/hundsport, nybörjare eller tävlingsnivå - spelar ingen roll.

Alla är välkomna!

"Förtroende och tillit mellan hund och förare lägger grunden för allt"

Tecknad bild på hundar

Bildtext:

Priser

Ett medlemskap i Mullsjö Brukshundsklubb kostar 585 kr/år I summan ingår även medlemskap i Svenska Brukshundklubben.

Är du mellan 6-25 år kan du anmäla ungdomsmedlemskap som kostar 320 kr/år.

Viktigt att du följer länken ovan (Bli medlem) och INTE betalar in till Mullsjö BK:s bankgiro.