Hund som håller en skylt där det står, ett hem är inte ett hem utan en hund.
SBK Logga Mullsjo BK

SBK Skaraborgs Distrikt

Webbshop

Mullsjö Brukshundklubb

28 sep 202328 sep 2023

Mullsjö BrukshundklubbMullsjö Brukshundklubb

Nu har du möjlighet att beställa profilkläder med klubbens logga. Vi har valt ut ett litet sortiment praktiska och funktionella hundförarkläder.

Äntligen har du chansen att köpa bra och funktionella plagg till dig med våran fina logga på.

Prima 4 you

En förvald logga ingår på varje plagg. Vill du ändra placering på loggan och/eller lägga till namn på plagget går det att välja, det tillkommer då en extra kostnad som synas i din kundvagn.
Du kan se flera bilder av plaggen i shoppen och det finns en storleksguide bild under de flesta plaggen.

I rutan där du ska skriva vilken logga du vill ha broderad skriver du: Mullsjö Brukshundklubb

Du får 10% rabatt som ett välkomsterbjudande första månaden - använd rabattkod: mullsjöbhk10 - som skrivs in i kassan!