Hund och människa i skogen
SBK Logga Mullsjo BK

SBK Skaraborgs Distrikt

Wall of fame

Mullsjö Brukshundklubb

21 apr 202421 apr 2024

Mullsjö BrukshundklubbMullsjö Brukshundklubb

Här kan du följa alla våra medlemmars tävlingsresa!

När vi får till oss att någon av våra medlemmar har varit ute och tävlat kommer vi lägga upp det här. Så kika gärna in här för att se hur det går för våra härliga medlemmar. Kanske kan det kan ge dig inspiration till själv våga testa en tävling eller två.

Jerry & Dikko

Hundförare med sin hund

Vi gratulerar Jerry Axelsson med sin hund Dikko som idag gjort Godkänt BH- prov . I och med det, så är han godkänd för att tävla inom IGP- sporten.

Malin & Citron

Förare med hund och deras prisrosetter

Debut i rallylydnad nybörjarklass på Mariestad BK två klasser. Klass A 90 poäng för domare Kristin Wendel. Klass B 84 poäng för domare Marianne Kruse
Grattis Malin Gidemar och Citron🤗❤️🐾

Anders & Rita

Förare med sin hund

Vi gratulerar Anders Mandorsson med sin fina malle tik Rita som varit på tävlingsbanan på Kungälvs BK. De åkte hem med "uppflyttad till högre klass skydd" och vi kan gissa att det blev en lätt resa hem.

Anders har varit med i klubben i många år och under flera år varit/är en drivande och aktiv medlem, senast som domare under vår Apell-cup.

Stort Grattis