hund som skakar hand

Vetlanda Brukshundklubb

29 jun 202329 jun 2023

Vetlanda BrukshundklubbVetlanda Brukshundklubb

Från och med 25 maj 2018 behandlas personuppgifter i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR). Vetlanda Brukshundklubb behandlar personuppgifter i enlighet med den vid varje tillfälle gällande lagstiftningen.

GDPR

Vetlanda Brukshundklubb samarbetar med studiefrämjandet i vår kursverksamhet - samtlig registrering sker hos Studiefrämjandet. För mer information kring hantering av personuppgifter hos Studiefrämjandet hänvisar vi till https://www.studieframjandet.se/om-oss/anmalningsvillkor/dina-personuppgifter/.

Samtliga fotografier på klubbens hemsida är godkända för publicering av respektive person.

Då Vetlanda Brukshundklubb har gemensamt medlemsregister tillsammans med samtliga brukshundklubbar inom Sverige (Membersite) och tävlingssystem (SBK Tävling) finns ett delat ansvar mellan förbund, distrikt, ras- och lokalklubb samt lokalområde gällande de personuppgifter som finns där.

Vid frågor gällande GDPR på klubben maila till sekreterare@vetlandabhk.se

Vetlanda Brukshundklubb följer Svenska Brukshundklubbens och Svenska Kennelklubbens riktlinjer gällande personuppgiftshantering.