SBK Logga Tyresö BK

Tyresö Brukshundklubb

30 maj 202330 maj 2023

Tyresö BrukshundklubbTyresö Brukshundklubb

Vår populära aktivitetspromenad .Hundrundan är en instruktörsledd promenad som för närvarande sker på onsdagar i regi av Tyresö Brukshundklubb.

Fokus ligger på vardagslydnadsövningar. Passar alla oavsett ålder, ras , förkunskaper. Vill du ha en bra relation med din hund och träna på vardagslydnad i grupp så är hundrundan något som passar dig.
Vi går en promenad tillsammans och stannar på olika ställen och gör lite övningar. Vi anpassar övningarna just efter dig.

OBS ! Det är inte fri hopp och lek för hundarna utan fokus ligger på glädje, samarbete och kontakt trots störningar från de andra runt omkring. Har din hund svårt att koncentrera sig runt andra hundar, skäller eller gör utfall - inga problem ALLA är välkommna, vi utgår från individen och anpassar övningarna därefter.

Vi samlas klockan 19.00 på parkering till Tyresö Brukshundklubb. Ingen föranmälan krävs

För att se vilka datum Hundrundan går; håll koll på vår FACEBOOK-sida

Kostnad 50:- per gång för medlemmar och 100:- för icke medlemmar - i priset ingår fika och man betalar kontant eller via swish.