SBK Stockholm logotyp

SBK Stockholmsdistrikt

15 nov 202315 nov 2023

SBK StockholmsdistriktSBK Stockholmsdistrikt

Avtalsinstruktören kan hålla olika typer av kurser, utifrån kompetens och klubbens önskemål och vid behov hjälpa till att lösa problem. Det blir också allt vanligare att hundägare vill ha personliga tränare och här har avtalsinstruktören en given roll på klubben.

Vi avtalsinstruktör brinner för att träna hund, hålla kurs och vill gärna hjälpa hundägare att bygga upp en väl fungerande relation med sina hundar.

En avtalsinstruktör har tecknat ett centralt avtal om att följa SBKs regelverk och den lokala klubben tecknar ett uppdragsavtal med instruktören om vilka uppgifter och kurser instruktören ska ha samt uppdragets längd och ersättning.

Distriktets avtalsinstruktörer
Åsa Klint, info@klints.se