Papillon springer med boll i munnen.
SBK Logga Hammarö BK

SBK Värmland-Dals Distrikt

Öppen träning

Hammarö Brukshundklubb

25 mar 202425 mar 2024

Hammarö BrukshundklubbHammarö Brukshundklubb

Ta ditt hundtränande till nästa nivå! På Hammarö Brukshundklubb har vi gemensamma träningstillfällen där du kan fokusera på det du behöver utveckla i din träning och utbyta erfarenheter med andra hundälskare. Oavsett din erfarenhetsnivå är du välkommen att träna tillsammans med oss.

På onsdagar är det öppen träning för alla våra medlemmar, Du kommer när det passar dig, träningskvällen startar ca kl 18.00! Under en del av året finns det dessutom en ansvarig onsdagsvärd på plats. Onsdagsvärden kan bjuda in till fika, hjälpa till med enklare träning, skotträning, svara på frågor, guida osv. Oavsett om du är nybörjare eller erfaren hundförare, så finner du plats och stöd här. Kom och träna, utvecklas och ha kul tillsammans med oss!