Pudeln Flora sitter fint och tittar uppmärksamt.
SBK Logga Orust BK

SBK Västra Distriktet

Medlemsförmåner

Orust Brukshundklubb

29 jan 202329 jan 2023

Orust BrukshundklubbOrust Brukshundklubb

Förutom de förmåner som du har som medlem i Orust Brukshundklubb tar du också del av förmåner för medlemmar i Svenska Brukshundklubben. Du och din hund får tillgång till Sveriges kanske bästa och bredaste utbud av hundkurser och får dessutom rätt att delta på alla våra tävlingar, prov och utställningar.

Medlemmar i Orust Brukshundklubb

Orust Brukshundklubb har tillgången till Bua-hallen vilket gör det möjligt för oss att träna och tävla året om. Vi har tider bokade för:

• Öppet hus varje onsdagskväll,
  • ”daglediga” varje måndag förmiddag under den kalla perioden
  • Träningsgruppen Bruks- och tävlingslydnad på torsdagförmiddagar.

Tillgång till vår appellplan 24 timmar per dygn 365 dagar om året. Undantag då planerade aktiviteter (främst prov och tävlingar) genomförs. Kurser har naturligtvis också företräde – ta hänsyn till detta! Men prata med kursledaren, så finns det kanske utrymme.

Våra sponsorer ger oss medlemmar vissa rabatter (ta med medlemsbeviset). Nu gäller:

• Varekils smådjursklinik: 10% rabatt på alla vaccinationer (förutom vaccinering för rabies, leptospiros eller borrelia och heller ej för andra behandlingar, inköp i butik etc) för en hund per medlem (ta gärna med ditt medlemsbevis).
  • Stora Höga Hund & Katt: Har ett brett sortiment av foder och tillbehör till hunden och katten, det finns också diverse foder och tillbehör till fåglar, gnagare, reptiler och fiskar. Stora Höga Hund & Katt sponsrar oss med priser till våra tävlingar.
  • PetSupply: Medlemmar i Orust Brukshundklubb får 10% rabatt på torrfodret Chicopee.
  • FRT HundFys: Medlemmar i Orust Brukshundklubb får 10% rabatt på valfri behandling mot uppvisande av giltigt medlemskort.
    Rabatten kan ej kombineras med andra rabatter eller erbjudandenGäller till och med 20231231.