Logga för SBK Göteborgsavdelningen

SBK:s Göteborgsavdelning

27 aug 202327 aug 2023

SBK:s GöteborgsavdelningSBK:s Göteborgsavdelning

Varmt välkommen som medlem till SBK Göteborgsavdelningen.

Det är våra medlemmar som gör klubben och vi är glada att du är en del av den. På klubben finns en mängd intresseområden och vi ägnar oss åt en rad olika hundsporter. Vi är alla intresserade av olika raser och sporter, vilket vi ser som en stor tillgång.

Vår verksamhet bygger på att vi hjälper varandra och är till största delen ideellt driven. Det finns alltid en mängd uppgifter att utföra i klubben och som vi behöver hjälpas åt med att genomföra tillsammans.

Det spelar ingen roll om man är nybörjare eller tävlar på elitnivå, allt engagemang och hjälp man kan bidra med till klubben är guld värt.

Så, tveka inte om du skulle kunna tänka dig att avsätta lite tid och kraft för att ta dig an någon syssla för klubbens räkning. Alla behövs!