SBK Logga Strömstad

Strömstads Brukshundklubb

24 sep 202324 sep 2023

Strömstads BrukshundklubbStrömstads Brukshundklubb

Som medlem i Strömstads Brukshundklubb får du en rad förmåner: Tillgång till klubbens appellplan och möjlighet att delta i kurser, aktiviteter och tävlingar som vi arrangerar. Du får tidningen Brukshunden sex gånger per år, och tio procents rabatt på Agria hundförsäkring. Klicka på "Medlemsförmåner" nedan för mer information om förmåner och rabatter för medlemmar inom Svenska Brukshundklubben.

För att bli medlem klickar du på "Bli medlem" i huvudmenyn ovan och väljer ”Strömstads brukshundklubb".

OBS om du saknar svenskt personnummer: Skicka ett mail till medlem@brukshundklubben.se med namn, adress, telefonnummer och födelsedatum. Skriv att du vill bli medlem i Strömstads Brukshundklubb. Skicka en kopia till stromstadsbrukshundklubb@gmail.com

Strömstads BK

Organisationsnummer: 855900-3184