Grusplanen med agilitybana

Torslanda-Öckerö Brukshundklubb

30 jun 202330 jun 2023

Torslanda-Öckerö BrukshundklubbTorslanda-Öckerö Brukshundklubb

Som medlem har du tillgång till klubbens material. I containern närmast berget finns material till lydnad och rallylydnad. I containern näsmast klubbstugan finns allt material till agility.

Grusplanen med agilitybana

Bägge containrarna är låsta med kodlås. För att få tillgång till dessa koder så maila annette@tobk.se

När det gäller material till agilityn ska du ha gått minst en nybörjarkurs eller ha motsvarande kunskaper om hur de olika hinder används.

När man använt material från någon av containrarna ska det ställas tillbaka. Skulle något gå sönder eller saknas så kontakta styrelsen, styrelsen@tobk.se

Om kurs eller träning pågår så fråga ansvarig om det går bra att gå in på grusplanen för att hämta material.

När man lämnar klubben så ser man till att containern blir låst och att allt är inplockat.