Huvudbild av 2 st långhåriga collie

Allmänlydnadskurs - Fortsättning

13 sep 202413 sep 2024

Falu BrukshundklubbFalu Brukshundklubb

För dig som har gått valpkurs eller grundkurs allmänlydnad och vill börja lära dig de första lydnadsmomenten.

Allmänlydnadskurs - Fortsättning

Huvudbild av 2 st långhåriga collie

Det är inget krav på att man sedan ska tävla utan det är ett sätt att fortsätta utvecklas med sin hund. Vi går igenom de lägsta klassernas lydnad, både brukslydnad och vanlig lydnad.

För att få delta behöver du vara medlem Falu BK.

Mer om medlemskapet kan du läsa här: Bli medlem i Falu BK här !

Ny medlem klickar därefter på knappen "Bli medlem"
Är du redan medlem i en klubb inom Svenska Brukshundklubben loggar du först in och går därefter till Medlemskap - Bli medlem i vänster menyn.
Vid funderingar kring medlemskap går det bra att mejla till: medlemskap@falubk.org

Anmälan/betalning:
Anmälan sker endast på Studiefrämjandets hemsida. Kallelsen samt faktura för kursen mailas ut före kursen startar.
Betalning av kursavgift görs direkt till Studiefrämjandet via faktura.

Avanmälan:
I samband med att kallelse/faktura går ut har du rätt att avanmäla dig, OBSERVERA att detta måste göras via Studiefrämjandet, men tänk på att avanmäla dig i tid.
Vi har ofta reserver på våra kurser och kan inte du gå finns det oftast någon annan som gärna tar din plats.

Välkommen med din anmälan!