Louise & Sky tränar freestyle

Allmänlydnadskurs

Allmänlydnadskurs erbjuds de hundägare som vill fördjupa hundens färdigheter i allmänlydnad.

31 jul  - 04 sep31 jul - 04 sep

18:00  - 20:1518:00 - 20:15

6 tillfällen6 tillfällen

1400 kr1400 kr

Falu Brukshundklubb Falu Brukshundklubb

Sara MåågSara Mååg

Allmänlydnadskurs

Louise & Sky tränar freestyle

Allmänlydnadskurs för dig som vill skapa ett gott samarbete med din hund i vardagen.

Kursen passar även dig som vill fortsätta utvecklas tillsammans med din hund mot tävling eller träning av hundsport.
Kursen anpassas efter deltagarnas förkunskaper, vi arbetar med samarbete, belöningsteknik och inlärningsteknik.

För att få delta behöver du vara medlem Falu BK.

Mer om medlemskapet kan du läsa här: Bli medlem i Falu BK här !

Ny medlem klickar därefter på knappen "Bli medlem"
Är du redan medlem i en klubb inom Svenska Brukshundklubben loggar du först in och går därefter till Medlemskap - Bli medlem i vänster menyn.
Vid funderingar kring medlemskap går det bra att mejla till: medlemskap@falubk.org

Anmälan/betalning:
Anmälan sker endast på Studiefrämjandets hemsida. Kallelsen samt faktura för kursen mailas ut före kursen startar.
Betalning av kursavgift görs direkt till Studiefrämjandet via faktura.

Avanmälan:
I samband med att kallelse/faktura går ut har du rätt att avanmäla dig, OBSERVERA att detta måste göras via Studiefrämjandet, men tänk på att avanmäla dig i tid.
Vi har ofta reserver på våra kurser och kan inte du gå finns det oftast någon annan som gärna tar din plats.

Välkommen med din anmälan!