Schäfer spårar i skogen

1800 kr1800 kr

Falu Brukshundklubb Falu Brukshundklubb

Tina SkyllbäckTina Skyllbäck

Vi börjar med de första stegen i att följa ett personspår och efter kursen kommer ni att kunna spåra tillsammans du och din hund. Krav på förkunskaper: Grund lydnad och bra kontakt med sin hund.

Spårkurs

Schäfer spårar i skogen

Bra att veta

För att få delta behöver du vara medlem Falu BK. Samt hunden vaccinerad enligt gällande regler. Ta med vaccinationsintyg på första träffen.

Mer om medlemskapet kan du läsa här: Medlem i Falu BK

Ny medlem klickar därefter på knappen "Bli medlem"
Är du redan medlem i en klubb inom Svenska Brukshundklubben loggar du först in och går därefter till Medlemskap - Bli medlem i vänster menyn.
Vid funderingar kring medlemskap går det bra att mejla till: medlemskap@falubk.org

Anmälan/betalning:
Anmälan sker endast här på Studiefrämjandets hemsida. Kallelsen samt faktura för kursen mailas ut före kursen startar. (Kolla även skräpposten)
Betalning av kursavgift görs direkt till Studiefrämjandet via faktura.

Avanmälan:
I samband med att kallelse/faktura går ut har du rätt att avanmäla dig, OBSERVERA att detta måste göras via Studiefrämjandet, men tänk på att avanmäla dig i tid.
Vi har ofta reserver på våra kurser och kan inte du gå finns det oftast någon annan som gärna tar din plats.

Välkommen med din anmälan!