Hundvalp på sommaräng

1400 kr1400 kr

Falu Brukshundklubb Falu Brukshundklubb

Anna IsakssonAnna Isaksson

Denna kurs är till för dig som har en valp (från 12 veckor och färdigvaccinerad till 6 månader). Vi kommer bl a jobba med kontaktövningar, följsamhet, lek, inkallning, sitt & ligg.

Valpkurs

Hundvalp på sommaräng

Bra att veta

För att få delta behöver du vara medlem Falu BK. Samt hunden vaccinerad enligt gällande regler.

Mer om medlemskapet kan du läsa här: Medlem i Falu BK

Ny medlem klickar därefter på knappen "Bli medlem"
Är du redan medlem i en klubb inom Svenska Brukshundklubben loggar du först in och går därefter till Medlemskap - Bli medlem i vänster menyn.
Vid funderingar kring medlemskap går det bra att mejla till: medlemskap@falubk.org

Anmälan/betalning:
Anmälan sker endast på Studiefrämjandets hemsida. Kallelsen samt faktura för kursen mailas ut före kursen startar. (Kolla även skräpposten)
Betalning av kursavgift görs direkt till Studiefrämjandet via faktura.

Avanmälan:
I samband med att kallelse/faktura går ut har du rätt att avanmäla dig, OBSERVERA att detta måste göras via Studiefrämjandet, men tänk på att avanmäla dig i tid.
Vi har ofta reserver på våra kurser och kan inte du gå finns det oftast någon annan som gärna tar din plats.

Välkommen med din anmälan!