Valp följer godishanden

Kramfors Brukshundklubb Kramfors Brukshundklubb

Amanda DanielssonAmanda Danielsson

Välkommen på fotografering!

Border collie ligger i gräset och lurar

Kramfors Brukshundklubb har bjudit in fotografen Amanda Olofsman för att fånga våra Kramforsekipage på bild. Vi kommer att hålla till på klubben då vi gärna ser att du som är medlem kommer och tränar din hund för att fotografera er "in action". Porträttbilder kommer också kunna tas.

De ekipage som kammade hem ett eller flera årspriser för 2023 vill vi gärna ska delta.

Det kommer vara gratis att delta på denna fotografering men vill du ta del av bilderna som tagits på dig och din hund kommer en kostnad att tas på 20kr/bild som swishas till fotografen.

I och med att du deltar så godkänner du att bilderna som tas på er kan komma att användas i marknadsföringssyfte för Kramfors Brukshundklubb på t.ex. hemsida, facebook och i kursmaterial. Om du inte godkänner detta men vill delta ändå så måste du skicka ett mejl till it@kramforsbrukshundklubb.com där du skriver att bilderna inte får användas samt ditt namn och hundens ras. Detta har att göra med upphovsrätten.

Klicka in på Amandas hemsida för att se fler bilder som hon tagit samt att läsa mer om henne. Du hittar några bilder hon har tagit längre ner i detta inlägg också.

Varmt välkomna Torsdag den 13 juni!

Har du frågor om kvällen kan du kontakta Amanda Danielsson via mejl till it@kramforsbrukshundklubb.com

Border collie valp springer med leksak i munnen

Porträtt bild av hund

Hund springer mot kameran