Belgisk Malinois hoppar över ett hinder med en apport i munnen.

Måndagsträning 2024

Träningskvällar för hundägare

06 maj  - 14 okt06 maj - 14 okt

18:00  - 20:0018:00 - 20:00

Kramfors Brukshundklubb Kramfors Brukshundklubb

Stugvärden för kvällenStugvärden för kvällen

Nu startar vi upp våra gemensamma träningar på måndagskvällar under denna säsong. Passa på att träna din hund på klubben tillsammans med likasinnade!

Varmt välkomna!

Border collie går fot tillsammans med hans matte.

Det finns ingen som håller i träningen utan du tränar självständigt. Fritt fram att fråga dina kamrater på träningsplan om tips och råd.

Alla nivåer är välkomna!
Det spelar ingen roll vad du vill träna. Agility, rally, lydnad, bruks, specialsök alla är välkomna.

Observera vi startar med gemensam platsliggning med skott ute på planen mellan klockan 18:00-18:30. Om du inte vill utsätta din hund för risken att höra skott går det utmärkt att dyka upp till 18:30.

Klubbstugan kommer att vara öppen för möjligheten att köpa fika, använda toaletten eller kanske värma sig. Stugvärden för kvällen ansvarar för att fika, kaffe m.m är framplockat till försäljning och är också den som kommer hålla i skott på planen.
Du som vill komma och titta på, fika och prata hund är så välkommen.

Det är helt gratis att delta på dessa kvällar.
Medlemskap för att delta är ett krav, självklart får du komma och titta om du är intresserad.

Vill du vara stugvärd eller se vem som är stugvärd när du planerar att träna?
Klicka på länken nedan för att komma till listan.