Förare och hund tränar agility

Agility steg 3 (Kinnaredshallen)

Mullsjö Brukshundklubb

Kurs

13 feb  - 23 apr13 feb - 23 apr

19:00  - 21:1519:00 - 21:15

6 tillfällen6 tillfällen

1600 kr1600 kr

Denna kurs är inomhus i Kinnaredshallen i Ulricehamn. I steg 3 kommer du att få fördjupa dig i handling, framåt- bakombyten med flera, kontaktfältshinder samt framåtsändande.

Då vi är inomhus behöver din hund vara rastad och klar kl 19:00. Detta för att vi ska få ut så mycket träningstid i hallen som möjligt. Vi hjälps åt att plocka fram och städa undan. Ta med täcke för att hålla din hund varm, detta för att hunden inte ska bli kall mellan övningarna. Självklart måste du ta med hundens favorit belöning, vatten och kaffe/te till dig själv.

Minella Ljungström med sin hund

Instruktör: Minella Ljungström

Max antal:10 minst 8

Med reservation för ändringar och sjukdom.

Förkunskaper: Genomfört minst agility nybörjarkurs samt viss allmänlydnad.

Medlem - För att delta på våra kurser behöver du vara medlem. Du blir medlem via vår hemsida

Kontaktuppgifter: Telefon: 076-232 31 03 Mailadress: minellamagnus@hotmail.com

Anmälan: För att anmäla dig och din hund klicka på länken nedan, så kommer du till Studiefrämjandes sida.