Valp som sitter på en gräsmatta.

Valp-grundkurs från 12 v

Mullsjö Brukshundklubb

Kurs

05 maj  - 16 jun05 maj - 16 jun

16:00  - 18:1516:00 - 18:15

6 tillfällen6 tillfällen

1600 kr1600 kr

En valpkurs tillhör en av de viktigaste hundkurserna för många hundägare. Vare sig du haft hund förut eller har din första valp är det bra att gå kurs och miljöträna valpen samtidigt som den får social träning bland andra hundar och människor.

Första kursen att gå som passar alla. För dig som har ung hund eller gammal (om inte annat är angivet) och för dig som har haft hund förut eller är förstagångsägare. En kurs för dig som vill lära dig grunderna i positiv hundträning och vill skapa en bra relation mellan dig och din hund. Under kursen läggs fokus på att skapa ett samspel mellan dig och din hund med målet att det ska vara kul att ha hund.

Bild på Annelie Damberg

Instruktör:Annelie Damberg

Förkunskaper: Inga förkunskaper krävs.

Max antal: 10 minst 7

Med reservation för ändringar och sjukdom.

Medlem - För att delta på våra kurser behöver du vara medlem. Du blir medlem via vår hemsida

Kontaktuppgifter: annelie.damberg@telia.com mobil: 0737-171902

Anmälan: För att anmäla dig och din hund klicka på länken nedan, så kommer du till Studiefrämjandes sida.