Jack Russel Terrier står med framfötterna på en liggande gul vattenkanna på gräsmattan en solig dag.

Fredagsfys före fredagsmys

Orust Brukshundklubb

Kom och få en rolig fredagsträning tillsammans med din hund, efteråt har du en trött och nöjd hund att mysa med i fredagssoffan!

Det kommer att finnas tre olika stationer med blandade övningar för både kropp och knopp. Vi kommer endast använda material som finns i allas hem, vilket gör att ni lätt kan göra övningarna hemma sedan. Stationerna fungerar för alla hundar i alla åldrar och storlekar.

Vid varje tillfälle finns 4 olika tider

• 17:00-17:25 - 3 platser
  • 17:30-17:55 - 3 platser
  • 18:00-18:25 - 3 platser
  • 18:30-19:00 - 3 platser

I lektionssalen på Orust Brukshundklubb.

Instruktör

Maria Olsson, FRT HundFys

Övrig information

Maria kommer att hålla "Fredagsfys före fredagsmys - hemmaträning" vid fem fristående tillfällen, med nya utmaningar vid varje tillfälle.

Övriga tillfällen inträffar 26 januari, 23 februari, 22 mars och 17 maj.

Kostnad: 110:-/gång

När du skickar in din anmälan, ange datum och vilken/vilka av tiderna som du har möjlighet.

Välkomna!