Västgötaspetsen Fanny rundar en kona i en lydnadstävling.

Tävling-/Brukslydnad med Heléne Lindström

Orust Brukshundklubb

Välkommen till en dag med tävlings/brukslydnad med Heléne Lindström, High5 Hundkurser. Helene tränar och tävlar tävlings- och brukslydnad på hög nivå och är en mycket anlitad coach då det gäller mental träning.

Den 17 juli kan du ta del av Helénes tankar och tips oavsett om du satsar på lydnaden, brukset eller behöver redskap för att hantera dina tankar och känslor på såväl tränings- som tävlingsplanen.

Heléne har skrivit boken ”Från Plan Till Plan” som kommer finnas till försäljning till ett reducerat pris för klubbens medlemmar dessa dagar.

Vill du veta mer om Heléne så kolla in hennes hemsida: www.high5hundkurser.se eller följ henne i facebookgruppen High5 Hundsporthall.

Plats: Orust Brukshundklubb, Buavägen 216B, Henån

Tid: kl. 9 -16

Kostnad:1 400 kr/med hund (max 6 st) och 500 kr/ åhörare (max 4 st).

Anmälan är bindande och medlemsskap i Orust BK är krav.

Logotyper från Västra Götalandsregionen och Studiefrämjandet

Bildtext: Genomförs i samverkan med Studiefrämjandet och Västra Götalandsregionen.