Bild på en hund

Event/mässor

21 sep 21 sep

09:00  - 18:0009:00 - 18:00

Östra Härjedalens brukshundsklubb inbjuder härmed till: OFFICIELL UTSTÄLLNING för brukshundraser INOFFICIELL UTSTÄLLNING för valpar/vuxna övriga raser fr.o.m. 4 mån. Lördagen den 21 september 2024

Domare officiella raser:  Sonny Ström
(aus. cattledog, aus. kelpie, aus. shepherd, beauceron, samtliga belgisk vallhundar, berger picard, bouvier des ardennes, bouvier des flandres, boxer, briard, chodský pes, collie KH/LH, dobermann, hollandse herdershond samtliga varianter, hovawart, riesenschnauzer, rottweiler, rysk svart terrier, tysk schäferhund NH/LH, vit herdehund, vostotjnoevropejskaja ovtjarka)

Domare inofficiella raser:  Göran Åkesson
(övriga raser i grupp 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 och 10)

med reservation för ev. domarändringar

OBS! Skickar du via brev så tänk på att anmälan ska vara oss tillhanda senast sista datum för anmälan.

• Anmälan barn med hund görs på plats på utställningsdagen.

Sista anmälningsdag:  3/9-24
Medlemskap:
För att delta krävs medlemskap i SKKs organisationen (t.ex. en brukshundsklubb, SKK-ansluten rasklubb eller SKK-länsklubb) eller av SKK erkänd utländsk kennelklubb.

Anmälningsavgifter:
Valpar + Inofficiella raser: 250:-
Officiella raser (junior, unghund, bruks-, öppen- och championklass): 400:-
Officiella raser (veteraner): 350:-

Avgiften betalas in via bankgiro (Bg 166-9985) eller swish (123 563 929 9)

Märk inbetalningen med hundens stamtavlenamn eller registreringsnummer!

Frågor? Kontakta Hanna på: hanna.ohbk@gmail.com

Hjärtligt välkomna!