SBK Övre Norrlands distrikt logga med texten Samordningskonferens

12:00  - 13:0012:00 - 13:00

SBK Övre Norrlands Distrikt SBK Övre Norrlands Distrikt

Övre Norrlands DistriktÖvre Norrlands Distrikt

Vi välkomnar lokalklubbarnas och rasklubbars representanter, hedersledamöter samt representanter från arbetsgrupperna (hundägarutbildning/HUG, bruks och lydnad/BOL, rasutveckling/RUG, tjänstehund/TJH och rallylydnad).

Kallelse till medlemsmöte och inbjudan till samordningskonferens 16-17 november 2024!

Hej alla!

Vi välkomnar lokalklubbarnas och rasklubbars representanter, hedersledamöter samt representanter från arbetsgrupperna (hundägarutbildning/HUG, bruks och lydnad/BOL, rasutveckling/RUG och rallylydnad).

Preliminärt program

16 november

12.00 - 13.00 Lunch

13.00 - 15.00 Medlemsmöte

15.00 - 15.45 Fika

15.45 - 17.30  Gruppdiskussioner

18.30 - Mingel

19.00  - Middag

17 november

09.00 - 12.00 Arbetsgruppernas tid

12.00 - 13.00 Lunch

Program för arbetsgrupperna
Program för de olika arbetsgrupperna ansvarar arbetsgrupperna själva för. Dessa skickas ut i samband med dagordning till medlemsmötet.

Önskar ni få med något på dagordningen är sista dagen för detta 6 oktober maila till styrelsen@sbk-ond.se.

Hotellet i Jörn - Hitta lugnet utanför Skellefteå (hotelletijorn.se)

Hotellet i Jörn

Furugatan

Jörn

Pris

Har din klubb dålig ekonomi? Skicka ett mail till styrelsen@sbk-ond.se med ekonomisk redovisning och ett kontoutdrag så kan distriktet stå för 1 person.

Helgpaket

2 000 kr/personI priset ingår deltagande dag 1 och 2, del i dubbelrum, lunch (lördag-söndag), fika (fm/em lördag-söndag), tvårätters middag lördag kväll samt frukost söndag. Dryck betalas av deltagarna.

Det går bra att boka enkelrum mot en extra avgift på 200 kr (2 200 kr).
Hundrum kostar 150 kr extra, anges vid bokning.

Dagpaket

Vi erbjuder möjligheten att endast delta en dag till en kostnad på 800 kr/person. I det priset ingår fika och lunch. Vill ni stanna på middagen (tvårätters) så kostar det 1150 kr/person.

Online

Vi erbjuder möjligheten att delta online på söndagen för gruppernas aktiviteter till en kostnad på 500 kr/person. Anledningen till kostnaden är för att täcka konferenskostnaderna.

Resor

Reseersättning utgår med 25 kr/mil till de deltagare som kör bil eller på annat vis betalar sin resa. Samåkning ska ske i största möjliga mån.

OBS! Då vi ska vara i Jörn går det även bra att åka tåg

Anmälan

Anmälan sker via google formuläret  senast 20 oktober 2024. Anmälan är bindande.

Vi kommer att fakturera er lokalklubb efter sista avbokningsdatumet har förfallit.

Länk till anmälan https://forms.gle/FurhH958wqvXBbP76

Avbokningar

Avbokningar efter den 30 oktober återbetalas ej, så ha gärna en ersättare att skicka om den som är anmäld får förhinder.

Frågor
Om ni undrar över något så tveka inte att ta kontakt med er kontaktperson i distriktsstyrelsen eller maila till anmalan@sbk-ond.se!

Varmt välkomna!!