Hund framför hoopershinder

LÖRDAG 12 AUGUSTI 2023
Vi erbjuder 2 st startklass samt även 1 st klass 1
Startavgift 50 kr/lopp

Klicka här för att läsa PM

Tävlingen hålls utomhus på klubbens område. Skott kan förekomma då klubben är belägen i närheten av
skjutbanor.

Kontakt vid frågor är tävlingsledare: Yvonne Andersson
e-post yvonne1.andersson@gmail.com eller mobil 0704-748567

Domare: Catharina Tuomisto

Sista anmälan 29 juli 2023 då även betalning ska vara arrangören tillhanda.
Din startavgift betalar du till Plusgiro 1246813-8 och som meddelande skriver du Hoopers samt ditt och hundens namn.

Anmälan görs via Svenska Hoopersklubbens tävlingsklient som du hittar på shoktavling.se.

- Du får själv uppskatta om din hund är Large dvs 40 cm och uppåt eller 39,9 eller lägre (small)
- På denna tävling behöver du inte vara medlem i Svenska hoopersklubben, då den är inofficiell.
- Passa på att anmäla även till klass 1 så får du möjlighet att prova på även den klassen. Då tävlingen är inofficiell så gäller inte kraven för tidigare uppflyttning.

Är det något som du undrar över eller om du vill ha hjälp med din anmälan, så tveka inte utan kontakta tävlingsledaren så hjälper vi dig.

Vi kommer ha vår kaffestuga öppen där det kommer serveras lättare förtäring.

Reglerna till hooperstävling hittar du här och mer info finns på Svenska hoopersklubbens hemsida.