Hundägare som fikar utanför klubbstugan.

Inlärning och motivation

Torslanda-Öckerö Brukshundklubb

Föreläsning

13 nov 13 nov

18:00  - 20:0018:00 - 20:00

350 kr350 kr

Kan jag träna bort oönskat beteende?
Min hund verkar inte förstå det jag försöker lära den!?
Går det att lära gamla hundar att sitta?

På den här föreläsningen fördjupar vi oss i att förstå hur våra hundar tänker under inlärning, och i övriga situationer. Vi kommer lära oss om olika former av inlärningsstrategier, vilket underlättar och utvecklar förståelsen och samspelet mellan Hund & Människa!
God förståelse & ett fint samspel leder till framgång, i såväl vardagen som på träningsplan!

Denna kunskap är värdefull oavsett om man håller på med någon hundsport, eller vill ha en trevlig och harmonisk samvaro med sin hund. Den riktar sig till alla hundägare oavsett vilken typ av ras eller ålder man har. Det är mycket bra att ha denna kunskap även innan man skaffar valp.

Kom och ta del av denna intressanta och viktiga kunskap som underlättar livet för oss, tillsammans med våra älskade hundar!

OBS! Denna föreläsning är Utan Hund!
Vi bjuder på goa mackor, fika, kaffe & dryck!

Anmälan till karin@tobk.se

Föreläsare: Ulrika Heijus. Hundpsykolog & Hundinstruktör.