Nosework dvs hund som söker doftämne gömd i kartong

Workshop NoseWork1 med Anna Jönsson

Trelleborgs Brukshundklubb

5 ekipage får möjligheten att boosta sin hund i konsten att söka doftgömmor för en kostnad av 850kr.

Anna Jönsson kommer till Trelleborgs brukshundklubb och håller en endagarskurs för ekipage som vill eller har börjat tävla i klass 1, alltså eukalyptusdoften. Kursen vänder sig i första hand till klubbmedlemmar. Man bör minst ha gått en fortsättningskurs i NW. Anna Jönsson driver företaget Noseknows och är certifierad noseworkinstruktör och klass 1 domare. Hon håller olika NWkurser och läger samt instruktörsutbildningar genom Noseworkskolan ihop med Sara Tillgren.

Kursfakta

Nosework dvs hund som söker doftämne gömd i kartong

• 19 maj 12.00-18.00
  • Instruktör Anna Jönsson
  • 5 deltagare
  • Deltagaravgift 850:- som betalas i samband med anmälan till vår Swish 123 514 7202 eller vårt bankgiro 5572-1088.
  • Bekräftelse får du i form av ett mail till den e-postadress du uppgett. Skulle kursen vara fulltecknad, går det inte längre att anmäla.