Bild på border collie som utför momenten "Läggande under gång, gå runt"

Uppdatering SBK instruktör rallylydnad

För dig utbildad före 2020

Utbildning

01 okt  - 30 apr01 okt - 30 apr

12:00  - 23:5912:00 - 23:59

InstruktörInstruktör

Svenska Brukshundklubben Svenska Brukshundklubben

Utskottet för hundägarutbildning/UG RallylydnadUtskottet för hundägarutbildning/UG Rallylydnad

Utskottet för hundägarutbildning/UG rallylydnad erbjuder en uppdatering för befintliga SBK Instruktörer rallylydnad som utbildades före 2020.

Inbjudan gäller dig som blev rallylydnadsinstruktör före 2020 och som vill få din utbildning uppdaterad med de nya reglerna, de nya kursplanerna, träningsupplägg med mera.  Uppdateringen är helt digital och kommer att ske via SBK Utbildning med inläsning, självrättande uppgifter och inlämningsuppgifter. Klassrummet öppnar den 1 oktober 2024 och kommer att vara öppet till den 30 april 2025. Du hittar mer information och länk till anmälningsformuläret i inbjudan nedan.