Lundehund med sin matte

19:00  - 20:0019:00 - 20:00

1 tillfällen1 tillfällen

Vällingby Brukshundklubb Vällingby Brukshundklubb

Vällingby Brukshundklubb | HundägarsektorVällingby Brukshundklubb | Hundägarsektor

En infokväll för dig som vill veta mer om hur det är att vara en medlem på en brukshundklubb och lära dig mer om vilken typer av aktiviteter vi arrangerar hos oss på Vällingby Brukshundklubb.

Infokväll för nya och blivande medlemmar

Är du en ny medlem hos oss eller funderar på att bli en medlem och skulle vilja få veta om oss som klubb?
Kom gärna till en informationstund, där vi berättar lite mera om klubben, hur livet på en brukshundklubb kan se ut (bland annat praktiska saker som planer, träningsmaterial etc): och vilka förmåner och möjligheter du har som medlem.
Perfekt tillfälle att lära sig lite mera om klubben, samt kanske träffa en ny träningskompis!
För att vi ska få lite lugn och ro, önskar vi att endast de fyrbenta kompisar som orkar sitta tyst och stilla en hel timme följer med, de med mer spring i benen och mycket att berätta får gärna stanna hemma / vänta i bilen den här gången.
Det går bra att komma förbi utan föranmäla, men vi uppskattar om du klickar "kommer" i vårt Facebook-event, så vi vet ungefär hur många vi blir på kvällen.