Fjällsniffen 2024. Nose Worktävlingar.

Fjällsniffen

Välkommen på Nose Worktävlingar i västra Härjedalen i sommar!

Fjällsniffen 16-18 augusti 2024

Logotyp VHBK

Arrangör: Västra Härjedalens Brukshundklubb (VHBK)

Domare: Birgitta Sondell, Karin Hellquist, Marie Krigh, Michael Hedman, Pernilla Rask, Ulf Peterzon.

Anmälningsavgifter

NW1: 475 kr/start

NW2: 525 kr/start

NW3: 600 kr/start

Betalning görs först efter platsbekräftelse. Inget mejl skickas ut, det är upp till var och en att hålla koll på Mina Sidor. Betalning ska helst göras via Swish nr 123 424 60 05 och vara VHBK tillhanda senast 17/7. Eventuell återbetalning sker mot intyg enligt regelverket. Utebliven betalning = avanmälan. I avsaknad av Swish görs betalning till BG nr 5535-1373. Märk betalning med klass, förarens namn och datum. Betala gärna samtliga avgifter som en klumpsumma.

Boende:

Bokas via mejl bokning@tanndalen.com. För rabatterat pris uppge kod Nosework. www.tanndalen.com.

Om du är aktiv på Facebook, ansök om medlemskap i gruppen Fjällsniffen 2024. Där kan du ställa frågor samt få reda på lite annat smått och gott under resans gång!

Mer information finns i SNWK:s kalender samt i PM som kommer att laddas upp längre ned på denna sida.

Trappor och transportsträckor (till fots) kan förekomma i samtliga tävlingsklasser.

Frågor? Kontakta tavling@vhbk.se

SNWK:s kalender