Man i svensk militäruniform ler mot kameran och har sin schäferhund runt axlarna. Ovanför bilden står "vill du ha roligt med din hund och samtidigt göra samhällsnytta? Prova patrull!"
Under bilden står Plats: Danderyd-täby BK, Datum: 11/5, Arrangeras av DTBK och Waxholms BK.

Prova patrull

Danderyd-Täby Brukshundsklubb

08 apr 202408 apr 2024

Danderyd-Täby BrukshundklubbDanderyd-Täby Brukshundklubb

Lördagen den 11 maj finns möjlighet att få pröva på hur det är att vara hundförare i Hemvärnet hos Danderyd-Täby BK!

Vi kommer att börja med teori inne i klubbstugan och sedan vara ute större delen av tiden, så kläder efter väder. Mer information kommer till anmälda ekipage. Anmäl er via länken till Studiefrämjandet nedan. Vid frågor – kontakta tjanstehund@dtbk.se Fotograf: Nils Petter Nilsson