Rallylydnad av dvärgschnauzer  som hoppar över hinder

Rallylydnadskurs - Nybörjare

25 jul 202425 jul 2024

Falu BrukshundklubbFalu Brukshundklubb

I denna kurs går vi bl.a igenom inlärning av de olika grundfärdigheterna, skyltarna och deras betydelse i nybörjarklass och fortsättningsklass. Vi bygger och går banor.

Rallylydnadskurs - nybörjare

Rallylydnad av dvärgschnauzer  som hoppar över hinder

Du behöver ha en grundlydnad på hunden, den bör kunna sitt, ligg och vara följsam.

Kursen kommer utgå från boken "Från grundfärdigheter till mästare" och finns att köpa här nedan

Rallylydnad : från grundfärdigheter till mästare - Anna Larsson

Bra att veta

För att få delta behöver du vara medlem Falu BK. Samt hunden vaccinerad enligt gällande regler.

Mer om medlemskapet kan du läsa här: Medlem i Falu BK

Ny medlem klickar därefter på knappen "Bli medlem"
Är du redan medlem i en klubb inom Svenska Brukshundklubben loggar du först in och går därefter till Medlemskap - Bli medlem i vänster menyn.
Vid funderingar kring medlemskap går det bra att mejla till: medlemskap@falubk.org

Anmälan/betalning:
Anmälan sker endast på Studiefrämjandets hemsida. Kallelsen samt faktura för kursen mailas ut före kursen startar. (Kolla även skräpposten)
Betalning av kursavgift görs direkt till Studiefrämjandet via faktura.

Avanmälan:
I samband med att kallelse/faktura går ut har du rätt att avanmäla dig, OBSERVERA att detta måste göras via Studiefrämjandet, men tänk på att avanmäla dig i tid.
Vi har ofta reserver på våra kurser och kan inte du gå finns det oftast någon annan som gärna tar din plats.

Välkommen med din anmälan!