Hundpromenad

Hundpromenad 27/6 kl 18:30

Torsdagen den 27 juni, 18:30.
Samling på parkeringen vid Jem & Fix.

12 jun 202412 jun 2024

Olofströms BrukshundklubbOlofströms Brukshundklubb

Detta är en promenad där alla får deltaga, inte bara medlemmar i klubben utan alla som vill är välkomna! Jättebra tillfälle att passa på att träna sin hund att gå gemensamt med andra hundar och att träffa ny bekantskaper med ett gemensamt hundintresse! Den som kommer gå i täten med sina hundar på denna promenaden blir Sara Olsson. Till sin hjälp kommer hon ha Ann-Sofi Stensson.

INFORMATION: Rundan är ca 4km och vi stannar till ett par gånger och gör enkla övningar. Vanligt koppel (ej flexikoppel eller långlina). Vill man inte genomföra övningarna så kan man bara hoppa över dem. Vi håller avstånd till varandra och det blir bra träning att gå med andra hundar. Ta gärna med vatten, vattenskål, godis, leksak, bajspåsar och glatt humör Kläder efter väder. Plocka alltid upp efter din hund! Varmt välkomna!