funktionärshjälp

Funktionärshjälp sökes!

03 feb 202303 feb 2023

SBK:s GöteborgsavdelningSBK:s Göteborgsavdelning

Är du intresserad av att hjälpa till som funktionär? Då har du hittat rätt. I detta inlägg kommer det kontinuerligt att läggas upp funktionärsuppdrag.

Rallylydnadssektorn

Är du intresserad av rallylydnad och vill hjälpa klubben att få fart på sektorn igen? Just nu är sektorn vilande men vi vill få igång den igen :)

Är du intresserad: maila ordf@sbkgoteborg.se.

Agilitysektorn

Är du intresserad av agility och vill hjälpa klubben att få fart på sektorn igen? Som det ser ut nu finns det för få medlemmar i sektorn för att orka hålla den igång, men de som sitter där är erfarna och ser fram emot att få nya medlemmar till gruppen :)

Är du intresserad: maila agilitysektorn@sbkgoteborg.se eller ta kontakt med Frida Setherberg

Köksgruppen

Köket är alltid ute efter fler medlemmar. Gruppen sköter köket vid flera tillfällen per år: tex tävlingar, utställning och andra event. Det är en bra inkörtsport för dig som är ny medlem att lära känna nya klubbkamrater och du är alltid uppskattad i köket.

Intresserad? Maila koksgruppen@sbkgoteborg.se eller ta kontakt med Maria Kallin Lundström.