Ockelbo Brukshundklubbs klubbstuga. Bilden är tagen under Öppet hus i september-22, därför hänger färgglada girlanger och ballonger i taket.
SBK Logga Ockelbo BK

SBK Gävleborgs Distrikt

Ockelbo Brukshundklubb

Varmt välkommen till oss!

Varmt välkommen till Ockelbo Brukshundklubb!

Vår klubb drivs ideellt av hundintresserade personer.

Vi välkomnar både vanliga hundägare och tävlingsintresserade till vår klubb, stora som små och oavsett ambitionsnivå.

Som medlem i Ockelbo Brukshundklubb får Du:

• Möjlighet att delta på våra aktiviteter. Detta innefattar kurser, temakvällar, fri träning en gång i veckan under säsong(så kallade torsdagsträningar) samt en massa andra roligheter vi hittar på!
  • Automatiskt medlemskap i Svenska Brukshundklubben och därmed får Du tidningen Brukshunden som kommer i brevlådan 6 gånger/år. Tidningen innehåller mycket läsnyttigt, inspiration och tips för hundägare och hundintresserade.
  • Delta på tävlingar och prov som arrangeras av Svenska Brukshundklubben.
  • Försäkring! Genom medlemskapet är Du försäkrad vid aktivitet på vår klubb.

Vad händer på Ockelbo Brukshundklubb

Nedan ser du en kalender som uppdateras med alla aktiviteter såsom temadagar, kurser, medlems- och styrelsemöten som Ockelbo Brukshundklubb har för tillfället.

Klicka in på de kommande aktiviteterna under "SBK kalendern" för att läsa mer om dem samt för att se hur ni anmäler er till en aktivitet ni är intresserade av!

Betalningsuppgifter

Ockelbo brukshundklubbs Swishnummer: 123 596 53 97

Ockelbo Brukshundklubbs Bankgironummer: 5905-9964

Våra Sponsorer och Samarbetspartners 2024!

Vill du eller ditt företag vara med och stötta oss? Vi har nya projekt på G och söker ständigt nya sponsorer och samarbetspartners! Kontakta oss via ockelbobk@hotmail.com!

SBK Kalendern

Nyfiken på vilka klubbar du har i din närhet?
Hitta din klubb

Våra samarbetspartners