Helsvart hund med grönt halsband som sitter bredvid sin förare. Det gröna halsbandet matchar den gröna dragkedjan på förarens friluftsbyxor.
SBK Logga Ockelbo BK

SBK Gävleborgs Distrikt

Temadagar

Ockelbo Brukshundklubb

12 jan 202412 jan 2024

Ockelbo BrukshundklubbOckelbo Brukshundklubb

Roliga Temadagar med olika teman, låt dig inspireras!

Temadagar

Under året arrangeras temadagar som är inriktade på olika teman. Dessa dagar är toppen för dig som vill testa på olika aktiviteter med din hund! Temadagarna varierar i längd och antal deltagare, instruktörerna anpassar kurserna för att Du ska få ut så mycket som möjligt av dessa tillfällen.

Temadagarna kräver oftast inga förkunskaper. Om förkunskaper krävs kommer det stå tydligt vid anmälan.

Håll koll - aktuella Temadagar finns i SBK-kalendern på förstasidan.