Barn som går fot med en valp
SBK logo Sundsvalls BK

SBK Mellannorrlands Distrikt

Barn- och ungdomsaktivitet

Sundsvalls Brukshundklubb

28 dec 202328 dec 2023

Sundsvalls BrukshundklubbSundsvalls Brukshundklubb

Sundsvalls Brukshundklubb har öppen träning med instruktör för barn och unga som är mellan 7 – 25 år, oavsett klubbtillbehörighet.

Detta är ett tillfälle att träna och prova på massvis med roliga aktiviteter tillsammans med hunden såsom rallylydnad, agility, spår, lydnad, freestyle och mycket mer. Det är också ett ypperligt tillfälle att träffa nya kompisar som delar samma intresse.

För alla hundintresserade barn och ungdomar

Vi är främst till för dig som är mellan 6 och 25 år och till oss är du välkommen med vilken hundras som helst, du kan vara nybörjare eller rutinerad.

Hundsporter

Det finns en mängd olika hundsporter och aktiviteter vi kan göra tillsammans med våra hundar. Under våra träffar har vi tema som exempelvis Rallylydnad, agility, specialsök, sund med hund, lydnad, spår, sök och mycket mer.

Träffar

Datum planeras löpande under året, träffarna hittar du i kalendern nedan
Kostnad: Gratis
Plats: Sundsvalls Brukshundklubb