nycklar

Sundsvalls Brukshundklubb

17 nov 202317 nov 2023

Sundsvalls BrukshundklubbSundsvalls Brukshundklubb

Du som medlem kan ansöka om tagg till låssystemet till klubbhuset. Detta gör att du får fri tillgång till vår stora klubbstuga dygnets alla timmar året om.

Fyll i formuläret nedan så återkopplar vi så fort vi kan! Du hämtar ut din nyckel på klubben efter överenskommelse.

– Kostnad: 60 kr (självkostnadspris)
– Vi kan tyvärr inte ersätta taggar som har försvunnit eller som på grund av yttre påverkan gått sönder.
– Åtkomsten med taggen tas bort automatiskt om ditt medlemskap är inaktivt.

Beställa ny tagg

Är du medlem i Sundsvalls Brukshundklubb kan du beställa en ny tagg för 60 kr (självkostnadspris). Inkludera ditt medlemsnummer.

Felanmäla tagg

Välj denna om du äger en tagg som du exempelvis har glömt bort koden till, skriv en förklaring på problemet i meddelandet längst ned vad det gäller. Inkludera taggnummer (A-numret på taggen) och medlemsnummer

Avregistrera tagg

Om du inte längre är medlem i Sundsvalls Brukshundklubb men har en tagg så kan du få tillbaka den summan som du betalade för taggen om du återlämnar en hel och fungerande tagg till oss.

Fyll i formuläret nedan och välj då ”Avregistera tagg”. Inkludera taggnummer (A-numret på taggen) och fd medlemsnummer

Taggansvarig
Cecilia Bergman