Sökträning

Eslövs Brukshundklubb

08 maj 202408 maj 2024

Eslövs BrukshundklubbEslövs Brukshundklubb

I en träningsgrupp träffas vi och hjälps åt att få ut så mycket som möjligt av ett träningspass, utan instruktörer. Det innebär att var och en själv tar ansvar för vad ni som ekipage behöver träna på. Om man behöver hjälp med inlärning, moment, eller bara har ett generellt problem, så kan man diskutera lösningar, få feedback och utvärdering från träningsgruppen.

En träningsgrupp är garanterad plats på planen och/eller klubbens träningsmarker. Kravet är att det finns en ansvarig för gruppen som sköter inrapportering till Studiefrämjandet, på det sättet får både grupperna och klubben en slant som går tillbaka till medlemmarna. Gruppen ska vara öppen för alla (i mån av plats) och annonseras på hemsidan och i Facebookgruppen. Alla deltagare måste vara medlemmar i Eslövs Brukshundklubb.

Om man är intresserad av att gå med i en befintlig träningsgrupp kan man kontakta de ansvariga personerna.

Är ni intresserade av att starta en ny träningsgrupp, kontakta styrelsen!

Rallylydnad onsdagar

Träningsgrupp Rallylydnad onsdagar