Rött hus med texten "VBK" i vitt. Framför huset finns en gräsyta och en stor björk.
Vällingby BK

SBK Stockholmsdistrikt

Vårt klubbområde

Vällingby Brukshundklubb

20 dec 202320 dec 2023

Vällingby BrukshundklubbVällingby Brukshundklubb

Våra planer

Vi delar våra träningsytor till tre planer: Övre plan (2), Nedre plan (3) och ”Jeepen” (4). Inga planer är specifikt bara för en sport, men just nedre plan är smidigast för dig som vill träna agility, rallylydnad och hoopers eftersom hinderförrådet ligget där.

Även de tillfällen då de är många som tränar, finns det oftast plats för alla att träna. Glöm inte att bara dubbelkolla med dem som redan tränar, om det är OK att dela plan med dig.

Planerna kan vara bokade för klubbaktiviteter. Du kan se bokningar i vår Kalender.

Våra planer är upplysta. Du hittar en timer precis utanför stugans yttedörr, på vänstersida, där du kan vrida igång utebelysningen vid behov.

Karta över klubbområdet.

Bildtext: Vällingby BKs klubbområde.