Bild på klubbens bruna container som innehåller rallylydnadsskyltar och agilityhinder.
SBK logga Gtbgavdelningen

SBK Västra Distriktet

Containerlås

SBK:s Göteborgsavdelning

04 apr 202304 apr 2023

SBK:s GöteborgsavdelningSBK:s Göteborgsavdelning

Endast medlemmar i Göteborgsavdelningen har tillgång till klubbens agilityhinder och rallylydnadsskyltar.

Ansök om kod

När du fyllt i dina uppgifter i formuläret som du hittar länken till nedan kommer du få ett meddelande skickat till din angivna e-postadress. Detta görs manuellt och koden skickas till dig inom en vecka, ibland kan det ta längre tid.

Sprid inte koden vidare till obehöriga personer och tänk på att om en medlem får koden av en annan medlem finns den personen inte med i maillistan då vi skickar ut om kodbyte.

OBS! Några riktlinjer att följa!

Du måste alltid låsa containern. Håll ordning i containern och var rädd om vårt material! Dörrarna ska krokas upp så dom inte blåser upp och går sönder. Var försiktigt och använd sunt förnuft!
Allt som du plockar ut ska bäras tillbaka in!